hirazls yani bende çok farklı şeyler yazmayacağım ama zor baya her duamda allahım peygamber sabrı ver diye dua ediyorum. 😂 19 gün oldu bizim, 16 koca gün var 🥺
ben çözümü şu şekilde buldum naçizane tavsiyem, ne zaman uyumak isterse o zaman uyuttum zaten kendini belli ediyor illa ki uykusu geldiğinde, bebeğim ne zaman isterse emmek o zaman emzirdim, o istemeden bişey yapmadım zorla uyutmak emzirmek vs. Yeri geldi bütün gün uyumadı, yeri geldi geceleri her yarım saatte bir uyandı 1 saat emdi ama yolun yarısı olmuş bile 😂😂😂