Öncelikle merhaba arkadaslar kizim 16 aylik gaz kolik bi yeni dogan donemi gecirdik gercekten cok zordu emmedi vs sonra biboron bagimlisi oldu ve halada oyle gece saat başı uyanıyor biberron verene kadar agliyor geri hic bir sekilde uyutamiyorum emzikle biborona su koymakla ikna olmuyor miktari azaltiyorum tekrar istiyor saat basi uyanmakdan bıktım artik bu ara dişde iyice etkiledi belki gündüzleri 1 saat bir kere uyuyor aksamda10 bucukda yatiuor sabah9 a kadar gözü kapali ama sirekli uyanik gibj biseyiz Allah aşkına bi akıl verin ya 16 aylik olmus saat basi normalmi😪