Günaydın herkese son 2 3 gündür bebeğim ara ara uyanıkken ya da uykudayken ard arda 3,4 kez kuru kuru öksürüyor farklı bir şikayetimizde yok başına gelen var mı farklı postları okudum kendisinden geçen de varmış 3,4 güne neden kaynaklanıyor olabilir doktor kontrolüne daha zaman var beklemeden gitmeli miyim yoksa ?