Bir bebek neden gecenin 2sinde kalkıp bu saate kadar uyumaz 😥 Allah aşkına bi şey diyin 9. aydan beri böyle. Tam düzeldi diyorum yine başa sarıyo haftanın 2-3 günü böyle. Diğer günlerde defalarca kalkıyo zaten. Yıldımmm, yoruldum. Bide koltuklara çıkıp koşuyo sonra düşüyo tabi bugün yetişemedim gözümün önğnde koltuktan parkeye düştü. Halim kalmadı artık postu bile 3. defada açabildim elim tutmuyo resmen