Nurahmet ben gece 11 gibi mutlaka emziriyorum. O zaman gece saat 3-4’ten önce uyanmıyor. Ayak hareketlerinden, ayağını indirip kaldırmasından anlıyorum acıktığını, emziriyorum yine 3-4 gibi. Sonra sabah 7-7:30 gibi uyanıyor.
4 aylık bebeğim. Uyumadan önce tok ve altının temiz olduğundan emin olun. Üşümesin ama gereğinden fazla sıcak da olmasın oda. 23-24 derecede uyuyor benimki mesela. Oda nemi de %57
sıcaklık ve nem ölçeriniz olsun bir adet mutlaka.
fazla kuru ve sıcak olursa bebeğin burnu tıkanıyor ve bu hem uyku kalitesini etkiliyor hem de emmesinl.
bir de gaz varsa o da uykuyu böler sık sık. Gaz için biz 3 aya kadar takviye kullandık. Emzirmeden yarım saat önce sab simpleks verdim 7-8 damla. Önceden günde iki kez kullanıyordum, sonra teke düşürdüm. En sonunda sadece gerektiğinde kullandım ve kestim.