HsnaaE
Sütün çoksa neden mma vereceksın verme canım dursun göğsünde ahh ahh benim başlarda vardı 2 ay sürekli mememde tuttum ne yaprsam yapayım mememdeydi hep gece gündüz ama malesef sonradan sütüm azaldı mecburi mamaya başladık aranızdaki bağ bu canım bebişin bırak memede kalsın en güvenli en huzurlu ve mutlu hissettiği yerde
Gokbayes2018
[bilinmeyen] kaç cc çıkıyor bır sağımdasütünüz
Berken
[bilinmeyen] bebeğiniz sizi istiyor olabilir mi? İlk 3 ay size kokunuza sıcaklığınıza daha çok ihtiyaç duyar sütünüz çoksa ve emiyorsa nekadar şanslısınız kilo alımı yerindeyse lütfen mamayı aklınızdan geçirmeyin. Sütüm olsaydıda gece gündüz emseydi keşke sabredin geçici bi durum zamanla doyduğunda diliyle itecek acıkmadan emmeyecek 😊
Eliztosum_
[bilinmeyen] bizde 13 gunluguz bizimki de oyle 1 saat memede arasi 10 dakika sonra yine yalanıp ağlıyo doymuyo bi türlü. Bazende oyle bi uyuyo 3 4 saat. Şaşırdım 🤷♀️
Oznur
[bilinmeyen] bence sen sadecr on sütü veriyorsun farkinda olmadan biraz sag beyaz sütü alsin benim de cok sütüm ama doymuyor gibiydi böyle.
Gokbayes2018
[bilinmeyen] sütüm çok derken acaba dıyorum çok olanlar ne kadar az dıyen ne kadar
Nilikra
[bilinmeyen] emmeden sonra kusma var mı canım ?
ahlasinannesi
Sadece aç olduğu için değil sizin kokunuza ihtiyacı var orda güvende hissettiği için memeye gelmek istiyor biz 4 ay memeye bağımlı yaşadık
Berken
[bilinmeyen] dış dünyaya alışma süreci böyle siz tadını çıkarın. Bebeğini emzirmek isteen çok anne var bende onlardan biriyim malesef. Bezini takip edin kiloda alıyorsa emzirmeye devam ☺️
Neroizm
[bilinmeyen] ac oldugu icin degil sizin sicakliginizi aradigi icin, kendini hala anne karninda hissettigi icin size yapisik yasiyor su anda. Uyuyamiyor agliyorsa ac olabilir, kilo aliyorsa, gunde en az 5 kere cis yapiyorsa, kakasinin rengi hardal rengiyse sutunuz de yetiyor demektir, sizi surekli emmek istedigi icin ac oldugunu dusunmeyin. Benim de 2 aylik olmasina 1 hafta var ve ayni durumdayiz. Emme refleksi su an onun en guclu refleksi. Bunu gidermek icin emzige alistirabilirsiniz. Ama dayanabildiginiz kadar dayanin.
Cagatayinannesi
[bilinmeyen] ilk 3ay bize ihtiyacı daha yüksek ac olmasa bile emmek istiyor bnmkide öyle bide mama bile veriyorum yine istiyor yani
Oznur
[bilinmeyen] goguslerin terbiye olmamis 2 ay oldu hala benim de öyle oteki gogusten akıyo bosa gitmesin onu vereyim deme sakin o gelen sut onsut cunku o doyurmuyor bebeği ayrica normalden cok gaz yapiyor laktoz agirlikli. Oncesinde biraz sağ beyaz sut e cabuk erissin
Oznur
[bilinmeyen] aynen aynen birini emerken digerine bi ağırlık sızı çöküyor 😀😀 masallah de sen
Oznur
[bilinmeyen] o yuzden doymuyor iste. Çünkü surekli onsut u almis oluyor ve hep emmek istiyor.
https://www.instagram.com/p/BoquCvijmr_/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=10bwljub3r0gj
Oznur
[bilinmeyen] meme bosalmadan digerine gecme. Oyle yaparsan bu sefer o emdigi gogus dolmaz. Ne kadar bos meme o kadar dolu meme
Ar-As
Valla canım benim sütüm yetersiz olduğu için mamada veriyorum. Sütüm az olmasına rağmen çok şükür emmeyi de bırakmıyor. 1 aylık. Keşke bol bol sütüm geleydi. Bırak kalsın meme ver mama verme. Tabii uzun süre senin kucağında kalıp memende olması seni ileride zorlıycak. Bu kez inmek istemicek kucağından ama yapcak bişi yok.🤷🏼♀️😊
Bittersweet
[bilinmeyen] doymadigindan degil bszen de ya. Ksrni agriyinca bile emmek istiyolar benim bebegim de surekli emmek istiyor fazla emiyor kusuyor tekrsr emmek istiyor cok gaz sikintisi var gaz sancisi geldikce meme ariyor. Doktora danismadan mamaya baslama bence kilo almasinda bi problem yoksa doyuyordur
herseysensin
[bilinmeyen] benim kızım da doymuyor henüz 11 günlük gögüs ucum yok silikon meme ucu ile emziriyorum sonra mama da veriyorum meme mama gidiyoruz ama doymuyor anlamadım 🤷♀️
Oznur
[bilinmeyen] sıkınca sut gelmez yada cok az gelir 😀