Mrymbas Selam bayanlar bebegim 1 aylık aşısını olacakta acaba aşıdan hemen sonra banyo yaptirabilicekmiyim biraz gecikti bizim aylık aşımız kırk banyomuzla denk geliyor da acaba yapılıyor mu diye sormak istedim
Denizkokulum 1. Ay aşısınsan sonra banyo serbest demişlerdi sağlık ocağından bana.. 2. Ay aşısında 3 gün yasak 🚫