Hanımlar salı gününden itibaren bende koronayim ilk iki gün çok kotuydum yemedigim icmedigim kalmadı ama pekmezin içine zencefil ve zerdeçal koyup yeyince çok şükür ne bogazimdaki ağrı kaldı hatta yavaş tat duyumda geliyor belki işine yarayan olur diye yazdım bide kaynar suyun içine kekik rezene kuru nane limon bal bu karidimda baya etkili hanımlar birine faydamiz olursa ne mutlu bana 🙏