Merhaba arkadaşlar tecrübeli anneler nolur iyi kötü yazsin 11 aylık bı kızım var ilk çocuğum sütüm vardı ve yaramadı mamaya başladık hem mama hem anne sütü 5 ay kdr emdi sonrasın da sütum olmasına rağmen emziremedim kendi kendine bıraktı ek gıda falan mama çok şükür ilerliyoz sorum şunu su ana kadr kızımın yemediği birşey olmadı herşeyi severek yiyo ayırt etmiyo ama 6 aydan beri kilo alımı durdu yani evet ilk zamanlar daki gibi kilo alınmaz ama bu kdr yemeğe rağmen 7 kilo veriyo ama almiyo pandemiden dolayı hastaneye goturemedm sizde normal mi kilosu yoksa acil doktor görmesi gerekir mi😞