Geceniz hayır olsun anneler bir sorum olacaktı.Biz 3 ay 28 günlüğüz . Son 2-3 haftadır kızımın eli hep ağzında hep ama ve salyası okuyor. Doktor kontrolümüzde daha dişlerinin çıkmasına var dedi ama el aşırı ağzında. Diş kaşıyıcı verdiğimde rahatlıyor. Bugün tam 7 kere çok affedersiniz ishal şeklinde kakasını yaptı. Bende annemde kalıyorum eşimin işlerinden dolayı. Her kakası sonrasımda iyice temizledik yıkadık pakladık fakat akşama doğru çok pis pişikte oldu. Ki beyaz tenli bir çocuk ve doğduğundan beri ilk defa böyle pişik oldu. Sürekli ağladı durdu. Bu kadar ishal yapması üşüttüğünden falan mı yoksa dişte ishal yapar mı?🤔😥