ElifAda2508 Hanımlar, anacıklar. Kızım 2 buçuk aylık sürekli soluna yatıyor. Sağına döndürüyorum, yastık koyuyorum ama yine de bir şekilde soluna dönüyor. Kafası yamulmaya başladı artık nasıl yoluna sokarım bu durumu ? 😩🤔
samantha-20 ElifAda2508 bugün Dr a gittik sağa yattığı için sürekli yamulmuş dedi Dr 4 aylık.bıngıldak Yastığı önerdi Dr bugün kullanmaya başladık.bence müdahale edin sonra benim gibi uğraşırsınız
duzenlianne ElifAda2508 benimde kızım sürekli sağına yatıyordu bende neler yaptım yine de çevşriyordu başını doktorumuz bize de düz kafa yastığı önerdi ama ondan da yine çeviriyordu şimdi 5 bucuk aylık olduk bu sefer de sola dönüp uyuyor cok şükür düzeliyor kafası
ant331 ElifAda2508 vallaha aynısı benim kızımdi. Artık çok derin uykuda sağa çevirirdim. Uyaniyordu sola yatmayinca. Düz kafa yastığı aldık koyamadim durmuyor cunku. Neyse cevirmeler başlayınca düzeldi. Merak etme düzelir. Yere yatir sagina geç öyle konus. İlgisini sağına çek. TV aç muzik kanalı sağa döndür oynayın.
Neib ElifAda2508 yan yatış yastıkları bar onlardan kullanabilirsiniz biz kullanmıştık çok işe yarıyor
ElifAda2508 samantha-20 bıngıldak yastığını nereden temin edebiliriz ? Dr söylemeden alabiliriz heralde değil mi ?
ElifAda2508 duzenlianne Çeviriyorum yastık koyuyorum inadından uyanıyor kafasını neden çeviremiyor diye 😩 Belli bi zaman sonra olmaz belki diye korktum
yaseminligunler Bizde 5 aylıgız hep sırt üstü yattık kafa arkasında düzleşme oldu bende yan ceviremıyorum sevmıyo aglıyo doktorlar düzelir zamanla takmayın kafanıza dedi dönmeye başladgnda kendine gelir dediler
ElifAda2508 yaseminligunler Ben sırt üstü yaptıramıyorum kusmuğunu yutuyor diye korkumdan hep kendime doğru çevirdim beşiğinde. Onda alışkanlık kaldı işte🙄
yaseminligunler ElifAda2508 5 aylık olucaz cok şükür hiç öyle bini sıkıntı olmadıı özellikle geceleri sırt üstünü daha cok öneriyorlar diye biliyorum
Neib ElifAda2508 bizimki de öyleydi anında anlayıp uyanırdı😂siz normal uyutun sonrada onun tam ortasına yerleştirin bebişi mecbur iki pışlarsınız artık nasıl uyumayı seviyorsa mutlaka alışacaktır sonrada bi sağ bi sol olarak sıralı yatırırsınız tam ortasına yatıyor zaten yastıkta yumuşacık
ElifAda2508 Neib O kadar hafif ki uykusu anında uyanıyor ya gündüz de zaten uyumuyo öyle derin derin o yüzden yapamıyorum yapsamda çeviriyo 😩
Hanifeikranur ElifAda2508 bizde 3 aylık olacağız nerdeyse hep sağa yatıyor elimle tutup sola çeviriyorum yine sağa dönüyor sağ taraf düz dol taraf pütürlü gibi eşit değil yani . . Yastığının sağ tarafını yükselttim bi kaç gündür öyle deniyorum . Birde alnının üstünde çökme var acaba o zamanla yukarı çıkıp oturur mu yoksa benim yapmam gereken birşey var mı merak ediyorum 🤷♀️
ElifAda2508 Hanifeikranur Çökme dediğiniz bıngıldak mı acaba anlayamadım tam ama bilgim yok orası bile olsa 🤔
ElifAda2508 yaseminligunler İşte çok dikkat etmemi söylediler bana ciğerine kaçar diye o yüzden yan yatırıyordum 😩