Merhaba arkadaslar 2 bucuk aylik kizim var burnu surekli tıkanıyor serum fizyolojik kullanıyorum ardindan makina ile çekiyorum ama her 3 4 saate bi yapmam gerek yapıyorum da arada kanadigi bile oluyor burnunun. Uykusundan uyanıyor bazen sizden isteğim bu tıkanıklığı baska nasil geçirebilirim kacinci ayına kadar böyle devam edecek lütfen bilgisi olan yazabilir mi? Simdiden teşekkürler 😇