SelimliAnne ben ne zaman isterse o zaman besledim genelde. Şuan 3 aylık. Çok uzun uyuyan bi bebekti. Bazen rahat 10 saat uyuduğu oluyodu. Ama artık 4 saat olmuş ve hala uyanmamışsa ya sütümü sağıp yada mama yı enjektörle uykusunda veriyodum. Çünkü ne yaparsam yapıyım uykusundan ayılıpta beslenmezdi. Şimdi biraz daha iyi bu konuda şükür.