Hanımlar iyi akşamlar bbeim 1 yılına girecek 3 gün sonra artık takatim kalmadı kolay uyuyan bir bebek normalde akşam uykuya geçtiğimiz halde 8 9 da geçiyoruz uykuya 11 10 da kalkıyor hemen uykuya devam ettirmeme rağmen uyanıyor uyumuyor mahvediyor beni de ne beş dinlenme ne uyuma geceleri 1500 defa kalkıyor resmen artık sıkıldım çıldırıyorum yatağında koyuyorum sırtını sıvazlıyorum uyusun diye ağlıyor kıyameti koparıyor kafayı yemek üzereyim zıkkım ataklar bitmiyor uyku eğitimi deniyorum kucağımda dönüp duruyor ağlıyor kucağımdan yere atıyor kendini