Alışsın bırakın, inanın o kadar küçük ve korumasız ki şu an hiç bilmediği bi dünyada ve tek tanıdığı sizsiniz. Böyle düşünün. Demek ki kucağa ihtiyaç duyuyor. Bikaç ay sonra dönmeye ve hemen emeklemeye başlayacak zaman nasıl geçiyor anlaşılmıyor. Benim bebeğim şu an yürüme çalışmaları yapıyor ve 1 dk tutamıyorum inanın. Hemen yere inip kendi başına ilerlemeye, bi şeyleri karıştırmaya merakını gidermeye çalışıyor. Azıcık sabır inanın geçmiyor gibi gelse de çok çabuk geçiyor ☺️