Ben bir normal bir sezeryan doğum yaptım gerçi bir bebeğim var ilkinde bebeğimi kaybettiğim için korse kullanamadım doğrusu karnım kaldı bence biraz ama sezeryandan bir hafta sonra takmaya başladım çok zorlamayacak şekilde ve gözle görülür bir toparlama hissettim kesinlikle karnınızı toparlayın 🌿