Çok iyi yapmışsın, hiç üzülme. 22 aylık oğlum hala ortamızda uyuyor🤦🏻♀️ Bir de şimdi 12 günlük ikinci oğlumuz da geldi; dördümüz yatak odasında uyuyoruz; küçük beşiğinde, büyük ortamızda uyuyor. Ayırmayı denedik ben doğum yapmadan ama ayrılmadı malesef😞 Keşke daha küçükken ayırsaydık deriz hep. Zaten gündüz uyanıkken berabersin, gece kendi odasında uyusa bir şey kaçırmış olmayacaksın ki.. Sıkma canını.