Yani şöyle bn cezaretteden pek memnun kalmadım mecburiyetten kullanıyorum gynefix mi ne ondan taktırıcam sanırım.. rvet bu hapta daga az hormon varmış ve kişiden kişiye etkileri çok fark ediyor..bn kullanalı 9 gün oldu.. ara ara kan geldi ilk başlarda şimdi 3 gündür adet kanaması gbi kanamam oluyor bu bazı kişilerde 2 hafta fln sürüyomuş inşallah bnde gecer..bird kanamam olmadan önce akıntım kanama gbi koktu oda çok rahatsız etti beni.. yasmin diye hap var emzirmeden önce onu denedim tansiyon skıntısı yasadım.. 6 yıl mcrogynun kullandım bna en iyi o geldi