Merhaba arkadaşlar benim 9 aylık bebeğim var. 5 aylikken ilk adetimi gördüm. En son 27 eylülden adet gördüm ria taktırdım ogunden bugüne kanamam hala kesilmedi hergün 1 yada 2 ped kanamam oluyor doktor normal olduğunu söylüyor ama ben endişeliyim nerdeyse 2 aydır kanamam var. Hiç böyle bişey yaşayan oldumu. Çok halsizim kan kaybettiğim için leke şeklinde de değil baya yoğun bi kanama çok canım sıkılıyor acaba ne zaman biter diye bekliyorum. 2 tane doktora gittim normal olduğunu söylüyorlar bide normalde adet kanamalarım yoğun olduğu için hormonlu önerdi doktor onu taktırdım böyle olacağını bilsem taktirmazdim pişman oldum.