Nillllllll Merhaba kızlar ✋🏻 Ben kırkım çıktıktan 4 gün sonra adet oldum. Baya uzun sürdü 13-14 gün falan. Sonra bitti tamamen temizlendim yıkandım afedersiniz akıntım beyaz oldu yani. Daha henüz bir hafta bile olmadan bugün yine adet oldum. Yalnız ilkinde de bunda da çok afedersiniz ama simsiyah kömür gibi bişey geliyo. Bildiğiniz kömür gibi yani. Sonra kırmızıya dönüyor. Sizlerde de böyle oldu mu acaba ? Korkuyorum yani bu nedir acaba ? Doktora gidicem ama sizlere de bi sormak istedim. Başına gelen varsa bilgilendirebilir mi ? Ya da sizlerin ilk adetleriniz nasıl oldu ?? 😣
Asli91 Nillllllll ilk adetimde simsiyah parça gibi şeyler gelmişti ama doğumdan sonra normal diye düşündüm. Her ay düzenli oluyorum.
EymenArasGmze Nillllllll yaaa 🤓 bence gayet normaldir sonucta rahim kendino topluyo bagirsaklalr yeniden duzene giriyor bende hala olmadim hasta 3.ayimiz bitti oğlumla hala olmadım hiic
Berilmeva Nillllllll ilkınde kırk bası olmuşsun ama kuzrnım böyle olmuşdu meğer pıhtı varmıs ıcınde ondan olmuş
Nillllllll Asli91 baya böyle kömür gibi pütür pütür yani ben de içim temizlendi diye düşündüm ilkinde ama daha yeni temizlendim derken tekrardan olması düşündürdü beni 😔
LKNR Dogumdan öncede adet bitimine yakın ya da ilk adetim başlıyacagı zaman öyle siyahlık geliyordu. Ben normal oldugunu düşünüyorum
Nillllllll LKNR yani evet kahverengi oluyodu benim de ama böylesi siyahlık çok nadir olurdu yani ve henüz yeni adetim bitti bu ne ki tekrardan acaba 😒
LKNR Nillllllll önemli birşey oldugunu düşünmüyorum doktorada giderseniz sorun bakalım burayada bildirin lütfen neden olurmuş :) bende merak ettim
Serap5252 Emziriyormusumıuz peki emziren anneler geç oluyormuş diye duydum bişe normal mı seZeryan mu Doğum yapalı 3 ah oldu ben daha olamadım
Nillllllll LKNR inşallah bebeğimi bırakabileceğim birini bulursam gidicem canım ve gidersem de mutlaka yazarım 😘
Nillllllll EymenArasGmze bazı kişiler 1 yıla kadar olmuyormuş. Ben de olmam diye düşünmüştüm ama maşallahh doğumdan beri kanamam hiç durmadı ki bi şu iki üç gün beyaz akıntıya döndü geri bugün adet oldum 😔 elim yüzüm bembeyaz oldu kireç gibi resmen 😣