mineshn iyide zaten her sferinde mama degistirieseniz bebeginiz begenmezde icmezde mamada hir hafta sabit kalmaniz lazimki bebeginiz alissin bir onu veriyim hir baska mama veriyim dger gun baska mama olmuyor ayrica bebegim begenmiyor diye bisey yok icmek istemiyordue mama her bebek icmez genelde her bebek sma icer aklinizda olsun bir icmez iki icmez ucuncusunde yavas yavas icer ve az az yaparak baslatin uzerinde yazana gore degil mesela benim kzm 7 aylik asla 120 cc yi gecmez nadir dir 150 cc ictigi zorlamamda