Gulsah0408 Hanımlar iyi geceler sleppy ver Molfix Bebek bezi kullanıyorum 3 numaradayim.baby turco kullanmayı düşünüyorum bu markalardan hariç farklı.marka kullanıp memnun kalan varsa yazabilir mi acaba . 🤭☺️☺️
Minikprenseselo Gulsah0408 bnde molfix kullaniyrm ama en iyi olarak prima diolar canm fiyatida brz yuksk
OlgaArslan Gulsah0408 0-1-2 numara sleepy kullandım iki çocuğuma da sonrası canbebe. Göbek oyuntulu olsaydı en başta canbebe kullanırdım
NehirAda08 E bebekte olan Baby Me(3 numara) bebek bezini ve ıslak mendilini kullanıyorum çok memnunum hiç sızdırmıyor öneririm.
Damlaycsy14 Gulsah0408 Gulsah0408 canım iki cocugumdada prima primium care kullandım süper hiç pişik falan yapmıyor
RNmom20 Baby me hem bezi hem ıslak mendili.. sleppy kullanıyordum her kakada sızdırınca arkadaşımın tavsiyesiyle buna geçtim..fiyat çok uygun kalitede süper.. ne pişik ne kızarıklık hiç bişi yok çok şükür 🙏
ikimelek Gulsah0408 memnundum hiç sızdırma problemi yaşamadım gece bağlayıp sabah uyandığında değiştirince dahi sızmadı neredeyse 12 saat kaldığı oldu
hasaneymen Gulsah0408 sızdırma yapmadi 3 4 saatte falan geceleri daha uzun kaliyor kakasi cikmasin diyede dışa açılan Kanatlarini icine kiviriyorum hic sorun yaşamıyorum gayet memnunum 5 aylik olduk prima molfix komili kullandim bebelandda kaldim hem iyi hem hesapli olduğu için
OlgaArslan Gulsah0408 ben çok memnunum ne kızımda nede oğlumda sızdırma yaşamadım. Oğlum 6 kilo 3 numara kullanıyorum bütün gece gidiyor şişiyor patlayacak kadar ama daha sızdırmadı