Merhaba kızlar 💐
Oğlum 10aylık, şuan Vicco’nun panduflu ev ayakkabısını giydiriyorum,memnunumda aslında. Hafif ve ortopedik. Bir numara büyük ayakkabıya ihtiyacımız var şuan. Yine Vicco’nun panduf ayakkabisiyla mı devam etsem ya da sizin önerdiğiniz yine hafif ortopedik,yürürken zorlanmayacağı bir öneriniz var mı acaba? En olumlu yorumları Vicco Adidastan aldım şuana kadar.