gzmemr kızımı artık günler kısaldığı için öğle uykusuna yatırmıyorum yoksa ikindi de ya da 5.6 gibi uyandırmak zorunda kalıyordum gece uyusun diye ama oda zor oluyordu kendisi için.
Tabi sabah 8de uyanmışsa öğlen 11-12 de uyutuyorum 3 gibi kendisi uyanıyor rahat oluyor oda çook nadir, normal de 9.30-10 da uyanıyoruz birlikte o zaman öğle uykusu yaptırmıyorum akşam 9.30 da kesin uyumuş oluyor 🍒