Kardeşim dün gece pozitif cıktı pazartesi biz oradaydık bebegim 1.5 aylık tam pazartesi salı carsamba oradaydık çarsamba aksamı döndük carsamba günü kardesim baya rahatsızlandı dün gecede pozitif oldugu ortaya cıktı annemde gripti ama o negatif sadece dr ona cok üsütmüssün demis bende bisi yok piskolojik heralde düsününce öksüresim geliyor ama öksüremiyorum filan böyle kendimi kötü halaiz vs hissetmiyorum ateşimde yok bide aynı odada yattım kardesimle . Bebegim icerde annemle yattı ben doyurmak icin gittim geldim yanına . Bebegimin ateşi 37.1 2 3 degişiyor suan 37.1 ne yapmalıyım fikri olan varsa yazabilirmi bebeklere nasıl bakılıyor hastaneye gitmek istemiyorum hastanede cok kalabalıkmıs yoksada orda kaparız diye korkuyorum bebegime yarım cay kasıgı mor calpol verdim cokta sarmadım yatırdım ama hic uyku uyumayan bebekti hic uyku yoktu bu aksam uyuyor kolik bir bebekti ondannuyumuyordu az evvel dinliyorum ay hızlımı nefes alıyoray atesi diye endise ediyorum ishalde yok ama tuvaletini zaten cok yapıyor bugunde 4 5 kes yaptı galiba arada uyurken inler gibi ses cıkarıyor düsünceleriniz neler yada geciren varmı emziriyorum bu arada