Pnaard Merhaba arkadaşlar. Daha 4 günlük tazecik bi anneyim 🙃 eminim içinizde bu konuda tecrübe sahibi çok anne vardır. ne yemeliyim, ne içmeliyim? Neler dokunu? bunu sakın yeme dediğiniz var mı. Yoğurt süt dokunur mu.
Defne_cicegim Pnaard öncelikle hayırlı olsun Allah yavrunu sana bağışlasın mesela bana hiç bi yiyecek gaz yapmamıştı şanslıydım sadece sezeryanla doğum yaptım sütüm geç geldi bide yetersizdi 🤭
SonSerce 📌Gazlı yiyeceklere kimyon koyun sütünüz gaz yapmasın. 📌bol bol yeşil salata yiyin. Kıvırcık maydonoz dereotu vs süt yapar. 📌bulduğunuz her fırsatta uyuyun ve bol su için. Sütünüz artar. 📌Komposto için ama şeker koymayın kendi şekeri yeterli oluyor. Aksisi kilo olarak geri döner size. 📌tatlı süt yapmaz yanlış bilgi :) 📌bulgur da süt arttırır. 📌 rezene çayı için günde max 2 fincan hem bebeği sakinleştirir hem süt arttırır. 📌hurma yiyin. sevgiler 💐