Herkan1807 Gerçekten öyle canım bunu bugün bir kez daha anladım 😢 evladım canım bebeğim gece 4 te çığlık çığlığa uyandı morardı ağlamaktan hastaneye nasıl götürdük bilmiyorum hastanede röntgen çektiler yoğun gaz olmuş lavman yaptılar sonra parmağına bişey takmaya çalışıyolardi oksijenini ölçmek içinmiş tabi yavrum çatlıyor ağlamaktan 😭 onlar elini çekiyor yavrum istemiyor oda elini kendine çekiyor derken yavrumun hem parmağı hemde bileği çıkmış 😓 tabi nerden bilelim eve geldik yok hâlâ ağlıyo bizi okuyan bi teyze var onu aldık evinden sabahın 6 bucugu saat Allah’ım razı olsun okudu ama çocuğum hâlâ çok ağlıyo çok aşırı nazar değmiş kadın resmen nefes alamadı canım sonra eve geldik uyudu uyandığında herşey başladı kucağıma aldım yavrum kollarını havaya kaldırdı indirmiyo oturtmaya çalışıyorum yıkılıyor titriyo bacaklarının üstüne basmiyo 10 aylık oğlum demiştim ya canım kafamdan aşağı kaynar sular döküldü yavruma nolmustu 😭😭 vücudu kaskatı hemen çocuk doktorumuza götürdük bizi hemen aldı tahliller şunlar bunlar herşey temiz eve geldik yarın karın ultrasonuna götürcez inşallah 🤲 oğlumun karnı geçti ama bu seferde vücuduna biseyler oldu eve geldik biraz açılmaya başladı sağ kolu iyi ama solla hiç bişey tutmuyo biraz kiynastirdikca ağlıyo bağırıyo acaba çıktı mı ki dedik hemen kirikci çıkıkciya gittik parmağı çıkmış dediler kuydurduk tabi yavrumun artık ağlamaktan sesi başı kalmadı 😢 eve geldik oğlum asla kolunu hâlâ oynatmıyo gece 12 oldu bi tane köye götürdük Allah razı olsun o kadından da bileği çıkmış oda onu kuydu Elhamdülillah Rabbime 🤲 şükürler olsun oğlum şimdi çok iyi mışıl mışıl uyuyo Allah’ım evlatlarimiza şifa versin inşallah 🤲 bugün ömrümden kaç yıl gitti ben bile bilmiyorum 😭