1mom1baby Teşekkür ederim canım fikrin için pandemiden dolayı mağaza konusunda haklisin. Benim internet satışı yapmak istememin sebebi trendyol gibi firmalar çok fazla komisyon aliyor ben toptancıdan ürün alıp komisyon+kdv+kargo ile kar oranim düşük oluyor üretici olsaydim bu pek bisey fark ettirmezsi sanırım ben bundan dolayi mağaza daha avantajli olarak görmüştüm ama ondada dediğin gibi pandemi meselesi 😔