Serum fizyolojik bence en iyisi. Tabi önce tedbir amaçlı doktoruna sor öyle zararı olmasın bebişe sonra eczaneden serum aldır şırıngayla yan yatırıp önce bi burnuna sonra diğer burnuna sık içinden bişeyler çıksın çıkmasın sabah akşam 2 3 gün yaptık çok rahatlatıyor Benin kızıma çok iyi gelmişti Halası yazmıştı tabi yapamazsan sağlık ocağına götür yaptır daha tecrübeliler . Bende ilk yapamadım korktum bişey olur diye Halası yaptı kadın Doğum çocuk hastanesinde acil doktoru kendisi .