Merhaba arkadaslar bebegim 1 yasinda zaten cok huysuz uykusuz miz mız bir bebekti ama son zamanlarda iyice huzursuz uykusuz bi bebek oldu siddetli kusma huzursuzluk ve hazimsizlik kabizlik sikayetleri ile gastoentolojiye gittik ve bebegimin d vitaminin asiri yuksek oldugunu zehirlenmek uzere oldugunu ogrendik bobreklere zarari cok oldugundan idrar tahlili verdik sonuc bekliyoruz ultrason gunu aldik bakilacak sorum su basina gelen veya bu konu hakkinda bir bilgisi olan varmi acaba cok endiseliyim