[silindi] Selam hanımlar, 3 aylık kızıma pasaport çıkartacağım ama fotoğraf çekeceğim zaman 1 saniye bile durmuyor. ya aglıyor ya salyası akıyor ya gozu kapalı cıkıyor 🤦🏻♀️ ne yapacağım fotoğrafçıya gittim adam 1 saat sonunda artık eve git beyaz örtünün üstünde dene, çekebildiğini getir photoshop yapalım dedi o da usandı 😢 siz nasıl basardınız biyometrik fotograf cektirmeyi?
Gokturkum [silindi] eşiniz tek elinde tutup yukarı kaldırsın benim evin bir duvarı beyaz oraya yasladı eşim ben de karşısında çıngırak salladım dikkat kesilince hemen peş peşe çektim 2 tanesi düzgün oldu :)
Ebeoz [silindi] bir seferlik telefon ekranı falan tutmayı denesenize önüne. Bizimki de 3 aylık telefon ya da tvye denk gelirse hipnotize oluyor
Bilgess [silindi] Biz 2,5 aylıkken çektirdik canım.Eşim bir el önde bir el arkada hafif yukarı kaldırdı.Fotoğrafçı kameranın üstünden çıngırak salladı ve ard arda çekti hemen hemen 70-80 pozun arasından sadece birtanesi olmuştu🤷🏼♀️
[silindi] Ftmsnny ay inan kan tere battım bi fotoğraf için, babamla birlikte gitmistim koca adam da yapmadığı şaklabanlık kalmadı ama 1 tane bile düzgün fotoğraf çıkmadı 😢
[silindi] Ftmsnny ay valla evde de deniyorum ama kafasını ya cok kaldırıyo ya cenesini gogsune gomuyor 😂 valla kendin bilirsin seni bırakır giderim dedim en sonunda ama onu bile yemedi
Hmyrdnz Ben pasaport şubenin müdürlüğünü yaptım bebek olunca çok önemsenmiyor poz orda önemli olan uluslararası standartlara uygun olmasından ziyade bebeğin ayni bebek olduğunu girmek çok kasmayın bence
[silindi] Hmyrdnz ya agzı falan salyalı cıktı hep ya da tamamen agzı acık, bunları da kabul etmezler heralde ya bilmiyorumki
[silindi] Bilgess benşm kızım da haftaya 3 aylık olacak, beyaz çarşaf buldum evde yıkadım şimdi, ütüleyeceğim yarın ona yatırıp cekecegim bakalım yarın ne maceralar bekliyor bizi 😂
Hmyrdnz [silindi] yok yok salya falan sıkıntı olmaz bir günlük bebek bile gördüm ben sıkıntı yapmayın hele küçük bir şehirde yaşıyorsanız hiç birsey olmaz randevu derdi olmadığı icin
[silindi] Hmyrdnz istanbuldayız ya ama esimle gitmemiz gerekiyormus o da bu aralar uygunum izin konusunda dedi. haftaya gitmeye calısacaz artık
[silindi] [bilinmeyen] denedim az once cok komik oldu ama gosterecem fotografcıya bakiyim olmadı carsafın üstüne yatırıp denicem yine :(