Goktug1308 ben de prima premium care stoklamıştım 2numara bez daha bir paketini hiç açmadım çiş sızdırdı üstü başı hep ıslandı altını hemen değiştirmeme rağmen petekli kısımları popsuna yapıştı ben memnun kalmadım baby me aloe veralıdan memnunum ama e bebek e her gittiğimizde bez alıyoruz artık 😊