bself33 Kızlar sütüm kesildiği için ek gıda harici devam sütüne baslicam hiçbir bilgim yok 9 aylık olsada kızım gaz kabiz yapar mı hangi devam sütünün hem tadı hem içeriği güzel ?
ipek35 bself33 hipp combiyotik 2 benim kesildikten sonra çeşitli markalar denedim ama en iyisi bu çünkü probiyotik var içerisinde gaz ve kabız yapmıyor
_Zeynep_bebek bself33 bebegım küçükken aptamıl kullandık gaz cok oldu daha sonra sma ya gectık gayet guzeldı fakat yenı içeri bebegımı bır ishal bir kabız yaptı şuan bebivita kullanıyoruz gayet memenunum alışma süresinde ga ve kabızlık oldu şuan bı sıkıntı yok çok şükür
bself33 Beyzanur54 yok değil anladım teşekkür ederim.. Kabızlıkta olmaz heralde artık 9 aydan sonra yapabilir mi ?