Babamın migren tansiyonu kolesterolü var ilk gün ateş olmuş sonra öksürük ve halsizlik cok şükür kolay atlattı. Eşimin yengesi ağır atlattı bir kac gün hastanede yattı ondada öksürük cok fazla varmış. Şuan anneannem yoğun bakımda ateşim cok var yanıyorum diyo ama 37 36 civarı ateşi birde her yeri agrıyormus şekeri cok yüksek miş bugün düşürmüşler cok şükür inşallah sağ Salim çıkar bu arada bir komşum ailecek oldular sırtları cok agrıyormus ateş ve öksürük varmış bir arkadaşımda normal grip gibi atlatmış cok değişik gerçekten