Busu merhaba,sütün çoğalması için bebeğin emmesi lazım. Bence 1-2 gun sadece gece yatarken ver. Gunduzleri ise emzir , çiş sayısına ve kaka sayısına bak. Memede ısrarcı olman sütünu artırır bence. Tabi bu sırada boza,ısırgan otu çayı ve bestlak içmenı tavsiye ederim.