Ozgesekererol Anneler oğlum 13 aylık 3 gün önce kulağının arkasıdan nohut tanesi kadar bir şişlik gördüm.Dr muza yazdım takip edelim geçmezse yada şişlik büyürse gelin dedi.Ama anne yüreği içim rahat etmedi yaşayan var mı
Ozgesekererol Deletedmom25 Kuzum35 dayanamadım aldım randevu bakalım inş önemli bişi değildir birde dr muz baksın 🙏
Deletedmom25 Bizim iki kulağımızın arkasında da var enfeksiyon sonra sında oluşmuş olabilir dedi doktor 1 cm den büyük olursa büyümeye devam ederse bakılıyor korkmayın
Deletedmom25 Ozgesekererol Haklısınız evlat olunca insanın içi rahat etmiyor gösterene kadar inşallah birşey çıkmaz içiniz rahat olsun 🙂