ikizannesi2 alt sınır 200 ken kızımınki 158 çıkmış. Enabızda gördüm. Aynı durumda olan var mı? Doktor ne öneriyor, ne yapıyor, damla iğne vs veriyor mun
Hunilianne ikizannesi2 bizim de dusuktu ama ne kadar olduğunu hatırlamıyorum oceanin b12 damlasını kullandık. Yukseldi
suhedaborekci ikizannesi2 Değer olarak bende hatırlamıyorum ama kızımın da düşük çıktı. 9 aylık şu an. İki ay oldu sanırım başlayalı. Doktorumuzun önerisiyle Ocean marka kullanıyoruz.
ikizannesi2 Prolaktin Hunilianne suhedaborekci çok teşekkür ederim doktora sorup bende başlarım artık
Prolaktin Bizimde çok düşüktü 3,5 aylıkken önce bir hafta iğne,sonra arkadaşlarında bahsettiği ocean marka damla 2 ay kadar kullandık.Şuan 7,5 aylığız kan testi baktırdık normale döndü.tabi siz önce Dr.danışın