Merhaba kızlar 🙋🏻♀️ en son 27 Eylül’de regl oldum ve kanamam 15 gün civarı sürdü sanırım 17 gündü . Ne zaman adet olmam gerekiyor bu uzun kanama sonucunda . Bitis tarihine göre mi hesaplama yapmak lazım bilmiyorum ona göre yarın gebelik testi yapacağım . Yardımcı olursanız sevinirim.