Areninannesix Oglum 9.5 aylik oldu ve sol gozunde hafif kayma var herkes gecer diyor bir bilginiz var mi lutfen cevap verin oyle kalir diye cok korkuyorum
Tuba_sahra Areninannesix Yani bu öyle geçer deyip gecistiricek bı konu değil bence.Bi göz doktoruna muayne ettirmenizde fayda vsr.
pitircik2019 Areninannesix öncelikle doktora gösterin , kuzenimin çocuğunda var doktor ışık takibi yaptırın ara ara demiş. Göz kasını çalıştırmak için. Doktora gidene kadar sizde yapın belki faydası olur
Miniksncp Areninannesix benim yeğenimdede vardı 4 yasında ameliyat oldu .Düzelir mi bilmem ama bunu doktor söyleyebilir ancak
Areninannesix Seherronya ya goturdum doktorda gecer dedi cubku dogdugundan beri vardi ve cok hafif ama ben yinede takinti yapiyorum
SonSerce Yeğenimde de vardı doktora götürdük doktor büyüdükçe yerine oturur dedi herhangi bir tedavi uygulamadı. Şuan 7 yaşında gerçekten de düzeldi. Doktora gösterin yine de içiniz rahat etsin…
Areninannesix Tuba_sahra bir kere gitmistik ama bir daha goturucegim icimdeki kotu his gecsin diye cok kokutorum cunku
Anne_6 Areninannesix 1 yaşında göz muayenesi yaptırın. Benim yeğenime yapıldı. Kayma ve tembellik teşhisi koyuldu. Gözlük kullanıyor şu an. 18 aylık oldu. Gözlükle düzelecekmiş bayağı. Tedavisi geç başlansa iyileşme zorlaşıyormuş. 1 yaşında göz doktoruna gidin mutlaka.
SultanAnne Areninannesix korkuyorsanız durmayın bi göz doktoruna gidin😕 böyle önemli meseleleri geçer diye hafife almayın,doğduğu zaman ki göz kayması geçici diye biliyorum. çok geçmiş olsun umarm geçicidir..
Areninannesix SultanAnne gittik evet dogustan doktoruda gecer dedi ama napim yinede korkuyorum galiba baska bir doktora da goturmeliyim icimin rahat etmesi acisindan
Birkuzuannesi20 Areninannesix kardeşimde annem 1 yaşındayken farketti kayma olduğunu doktora götürdü hemen gözlük yazdı ve şuan 7 yaşında halen kayması gitmedi eskisine nazaran azaldı ama en kısa zamanda doktora götürün çok geçmiş olsun
Sevgilimmm Areninannesix bizde de aynı durum var. Yani bir gözü tamamen uca kadar gidiyorken diğeri tam gitmiyor. 6. Ayda götürmüştük. Su an erken 9_10 da tekrar getirin dediler. En kısa zamanda goturecegiz