Nurci Selam 👋 Bugün 1 aylık aşı için sağlık ocağına gittim oğlum 2815 gram doğdu ama çıkarken 2715 di şimdi 3400 olmuş 700 gram almış saat beklemiyorum zaten iki saat uyuyan bir çocuk değil her fırsatta emziriyorum sadece bu hafta gece 2 saatte kaldırmadım acıkınca kendisi uyandı sağlık ocağındakiler sütüm az mu kilo alımı az dediler sizce öyle mi var mı yardım edecek çok üzüldüm 😔
sevimli61 Nurci kiloyla ilgili pek bir Bilgim yok ama bana da doktorum gece uyandırma kendisi uyuyanınca emzir demişti eğer uyuyorsa uyandırmıyorum
Betlll Nurci kuzum bna göre kilosu gayet iyi yani doğum kilosuna bakılırsa doktorundamı aynı şeyi söyledi yoksa ebelermi dedi kilosu az falan diye
AygulSina Nurci kilo alimi az degil ortalama zaten 500 ile 600 gr arasi almasi gerek. Saglik ocagindakilerde sasirmis kendini heralde
Ebrarduru Nurci bizde 45 gunluguz ilk ay aşısında tartildigimizda 3 hafta da 600 Gr almıştı ebe mız normal demişti sadece anne sütü alıyor benimki de
EzgiDuru Nurci benm doktorum ve saglik ocagindaki hemşire ayda 500-1000 almasi normal demisti canm brnce 700 gr az degil
Durununannesi11 Nurci bizde bu gün bir aylık aşımızı olduk canım benimkide 3400 doğdu çıkarken tartılmadık biz ama bu gün 4500 çıktı ama biz mamyla besleniyoruz bence seninkide az değil yine çoçuk doktoruna gittiğinde sorarsın için rahat eder
Nurci Durununannesi11 ben hiç mama kullanmıyorum canım sıksık emziriyorum Cumartesi doktora gidicem bakalım ne diyecek
Betlll Nurci ya tabiki doktorun dha bilir ama cnm kilo alımı iyi sağlık sorunuda toksa kafana takma derim istersende bi başka doktora git
SinemArasBoran Nurci canım oğlumun 1 ay sonunda doğduğu kiloya gelememişti 😊 şimdi bir kücük tosuncuk 😊 hiccc üzülme sıkma canını
Durununannesi11 Nurci emzirdiğiniz için normaldir bence biz mamakullanıyoruz mama daha çok kilo aldırıyo diye biliyorum ben doktorunuz daha iyş bilgi verir size ama dert etmeyin karnı doyuyosa sıkıntı yoktur 😊