Bebeğim 4 aylık ve gece uykusuna geçtiğimizde hıçkıra hıçkıra uykusunda ağlıyor ve bunu her gece yapıyor . Gazı da yok her seferinde bakıyorum . Aç desem karnını doyurup yatırıyorum . Sadece geceleri yapıyor . Rüya görüyor desem her gece mi olur 😔Gündüzleri böyle bir sıkıntımız yok anlayamıyorum artık sebebini siz de de böyle oluyor mu acaba