GSA1319 Selin648 benim bebeğimin de enfeksiyonu olmuş kulağında mutlaka ilaç başlayın doktora gidip çok kötüdür ağrısı
Seli_m Selin648 diş de kulak ağrısı yapar ondan ola bilir, ama onunla ilgili değilse enfeksiyon ola bilir doktora götürürseniz daha iyi olur, bizde de kulak enfeksiyonu olmuşdu doktor dropleks diye damla vermişdi
Deletedmom299 Selin648 benim oglumda surekli elleri kulakta doktorumuza hep soyledim oda hep bakti elindeki aletle ve hep maşallah hic bir sorun yok dedi ama hep kasıyor dedim. Dis agrisi kulagina vuruyodur normal kizim dedi.
Selin648 GSA1319 çocuk doktoruna gitmiştik dün kulağına baktı normal dedi bizde gitmedik kulak burun Boğaz’a bebeğim 4.5 aylık bu arada sizin kaç aylık
Selin648 Seli_m aletin adını bilmiyorum içine baktı ben dedim de yok gayet sağlıklı dedi sorun olsa ben seni yönlendirirdim dedi 🤷♀️
Selin648 Deletedmom299 ozaman diş ihtimalini gene düşünmeye başlıyayım bizim doktorda kulakta sorun göremedim dedi bide diş jeli alsam sorun olur mu ya
Seli_m Selin648 anladım, o zaman büyük ihtiml diştendir, ağrıkesici vermeyi deneyin belki etkisi olur
Selin648 Seli_m dün carpol verdim biraz işe yaradı gibi bide yarın jel alıp denemek istiyorum 😞 tam gaz sorunu bitiyor dedim başka şeyler başlıyor bu sefer 😭
Selin648 Deletedmom299 valla işe yarar mı diye çok merak ediyorum almak istiyorum yarın da alıp kullanıcam sabah çocukta sorun yok gece oldumu başlıyor ağlamaya çığlık çığlığa canım ya
Deletedmom299 Selin648 ahh kıyamam miniğe ya 😔 biz büyükler de bile diş ağrısı hep gece başlar ya öyle demekki🙄
Seli_m Selin648 bizim de henüz diş dönemimz başlamadı bakalım ne zaman gelecek)) ama yine de huysuzluğumuz rahatsızlığımız geçmiyo, büyüyünce unutucaz artık sabr etmemiz gerek😄
Selin648 Seli_m evet büyüsün artık istiyorum 😂 bu seferde yerinde durmuyor diye şikayet edicez her yaşın bir derdi olucakk ☺️😂
Selin648 Deletedmom299 heralde canım ben hayatımda bir kere diş ağrısı çektim dedim ki ben ölüyorum bizimde başa vurur kulağa vurur Boğaz’a vurur bütün ağrı belkide ondan öyle
Minikadam25 Selin648 merhaba benim oğlumda sürekli kulağını kaşıyor annem kulaklarının ağırdığını söyledi tedavi olarak eskiden yaparlarmış bizde işe yaradı denemek isterseniz çok küçük birer damla zeytinyağı damlatın arkasından da calpol verin inşallah şifa olur geçmiş olsun 🤲
Selin648 Minikadam25 ılıtayım mı zeytin yağını yoksa direk mi canım inşallah bizede iyi gelir teşekkür ederim