Ktuna İhlas aura cebilon platinium kullanıyorum çok memnunum. Servisleride iyi. Bi tanıdık ihlasta çalıştığı için bu markayı önermişti 2 kişisiniz size yeter diye. Kalabalık aile de olsa yeterli. Bi araştırın derim ☺️