PrensesimDuru Kızlar şimdi benim kızım 12 Ağustos doğumlu. Bazı arkadaşlar 3. Ayına girdi diyor ben de 3 bitti 4. Ayıma girdi diyorum. Allah aşkına ben mi yanlış hesaplıyorum 🤣🤣🤣 biri söyleşin bana 😁😁
Giraysmom20 PrensesimDuru 3. Ayını doldurmuş yani tam 3 aylık olmuş, sorduklarında 3 aylık diyeceksiniz yada 3 ay 5 günlük vs vs 😊 4.ayını yaşıyor daha henüz doldurmamış doğalı dört ay olmamış 😊
Seli_m PrensesimDuru bana göre de sizin söylediğiniz doğru)) ama doktorlar da uzmanlar da 3. Ay derken 3 ve 4cü ay arasını kasd ediyorlar
Melikederinakinnn PrensesimDuru 12 kasimda 3 aylik oluyor cnm hesap et yani 12 eylul 12 ekim 12 kasim 3 ay olyo
PrensesimDuru Melikederinakinnn ya tamam işte ben de öyle düşünüyorum bazıları hayır deyince benle aynı fikirde olan var mı merak ettim 😁öğretmenim ama matematiğimden şüphe ettim 😀😀
Emine_1245 Canım bebişin tam 3 aylık oldu. 4. Üncü ayına giriş yaptı. Aralığın 12 in de de 4 aylık olacak.
Atlas2020 PrensesimDuru biZ hiç atak yaşamadık valla Allah nazarlardan korusun maşallahı var uysal benim oğluşum ☺️