Sum87 Oğlum bu aralar sürekli uykusunda sayıklıyor konusuyor dede dede diyip duruyor özledi mi yoksa piskolojik ve gecici bir durum mudur acaba 17 aylık
busra37 Sum87 ikiside olabilir, benim kzımda daha küçükken yapardı. 20aylık geçen öğlen uykusundayken aydede dedi bi ninnide varda. Çocuklarda oluyo öyle şeyler