Esma4646 beenn 🙋♀️ hareket ettiği zamanlar çok çok nadirdi. En başından beri böyleydi aslında ilk başta ki doktorum farklıydı o hep kalp atışı suyu vs herşeyi iyi normal bazı bebekler hareketsiz olur dedi. Son zamanlarda doktor değişti ona da aynısını söyledim oda baktı salladı karnımı baya uğraştı şaşırdı gerçekten hiç hareket etmiyor dedi. Seni yatıralım bi hafta kontrol edelim dedi ama ben yatmamıştım. Sağlıkla aldım kucağıma da şükür. Şimdide sakin bir bebiş akıllı uslu anne karnından geliyor sanırım 😂 ama arkadaşınızın ki çok normal zaten hareket hissesilmesi 20.haftayı falan buluyor.