Mlkrnfl biz de 4,5 aylığız. Bugün uykusu olmasına rağmen 7de kaldırdım sabah. Gündüz de iki saat uyanıklık verip uyuttum. Mızırdasa da uyku için iki saat beklettim. 7de akşam uykusuna yattı. Gaz sorunu var ama gaz geldikçe uyanıyor hala. Sürekli kımıldaması bizimkinin gazdan. Atak yüzünden geçen hafta oğlum da öyleydi ama toparladı biraz. Son bi kaç gündür uzun uyumaya başladı. Sabır diliyorum🤲🏻 Geçecek inşallah, uyanıklık sürelerine dikkat edince bence düzeliyor bir de öyle deneyin