Kızlar iki aylık olduk bu zamana kadar ağlaya sızlaya emzirmeye çalıştım ama olmadı mama veriyordum ve sağım yapıyordum,sağsam da sütüm hep az cikti. Fakat birkaç gündür bebeğim emmeye başladı ama göğüslerim yara oldu ağlaya ağlaya emziriyorum. Sorum şu sütüm az olduğu için sagmiyorum bebeği emzirmek için yoksa süt gelmiyo ve istemiyor. Ama çok sık emmiyor böyle sütüm azalır mı sizce ? Memeden hemen sonra hala mama istiyor.