Aybarslahayat Kızlar dün akşam miğde bulantısı ve ishal başladı bugün hala ishalim devam ediyor normalde pek olmam korkuyorum corona belirtisi olabilir mi? Ateş halsizlik vs başka hiç belirtim yok. Bu durumu yaşayan varmı?
BalarisiYusra Aybarslahayat ishal korona belirtilerinde var ama ilk baştaki belirtileri öksürük ve ateş ama tek başına ishal bi belirti sayılmaz günlük yaşantımızda da oluyoruz ki Ve mide bulantısı da yapıyor ishal çoğu kere korkmayın bi çay kaşığı kahveye biraz limon sıkıp için anında keser ishali Deneyin derim
nazo58 Aybarslahayat benim babam da isalle baslamisti 4-5 gun surdu isali… en son ates ara ara oksuruk halsizlik ve nefes darligi eslik etti… hic geciktirmeden git olur mu kuzum birazcik endisen varsa… insallah yoktur…
Sema123- Aybarslahayat selam canım eşim suan korona ilk gün sadece ishal vardı oda şüphelendi teste gitti direk bende bu gün yaptırdım baş ağrım var diye bakalım inşallah bende yoktur bebeğime maskeyle yaklasmaktan fenalık geciricem artık evde sende maske tak test yaptır sakın ihmal etme
Asliim Ben yaşamadım çok şükür ama abimin nişanlısı dün test yaptırdı bugün sonucu pozitif çıktı tat koku kaybı ve ishali varmış tabi ki ishal direk korona olduğunuz anlamına gelmez ama yinede dikkat edin derim İnşallah değilsinizdir 🤲
Cutes Ben de bir hafta ishal olmuştum ilk defa öyle bir ishal olmuştum ve hep acaba kordona mıydı diye aklımdan geçmişti, sırf o yüzden kimseyi riske atmamak adına evden çıkmamıştım🙄
BalarisiYusra Aybarslahayat dene bak anında kesiyor kesmezse bi doktora gidersin bide leblebide kesiyo muz ye o da keser
Sevde123 Kaynanam 10 gün önce yalnızca ishal şikayeti ile test verdi pozitif çıktı 😕 herkesin belirtisi bir olmuyor malesef
Aybarslahayat Sema123- sadece ishal belirtisiyle test yapılıyor mu acaba.. İnşallah sizde de pozitif çıkmaz
Sevde123 Aybarslahayat ishal başlar başlamaz testi verdi çnkü temaslıydı eşi de koronaydı o yüzden hemen test için geldiler zaten
Sema123- Aybarslahayat inşallah canım bakalım ben olmayan seyleride var dedim yoksa bana bile yapmıcaklardı