Selamlar, bugün dogumdan sonra 2 ayi doldurdum ve kanama devam ediyor. Bir ara bir kac gün icin kesilmisti ve namaza basladim. Fakat sonra yine kanama basladi ve az az devam ediyor. Merak ediyorum sizlerde nasil oldu ve 40 gün dolduktam sonra az olan kanamaya (kahve rengi, pembe, turanc ve kirmizi olmak üzere hergün degisiyor) ragmen namaza basladinizmi? Miktari cok degil ama hergün mutlaka 1-4 defa akinti seklinde geliyor..